piątek, 12 sierpnia 2016

#12 Muzyka jest brzmieniem uczuć

Muzyczne brzmienie tygodnia...


Bez muzyki to jak bez powietrza to ciągle szukam nowych brzmień lub odkopuję zakurzone kawałki, o których nikt (albo przynajmniej ja) już nie pamięta...

Znalazłam u znajomej na tablicy i wpadła mi w ucho ;) 


Ingrid Michaelson- You & I

długo już nie słuchałam Budki Suflera, piękne mieli swoje utwory, ten jest jednym z moich ulubionych, doskonały na melancholijny piątkowy wieczór
Budka Suflera - Cisza jak ta

Ten utwór śpiewam mojemu małemu chrześniaczkowi zamiast zwykłych kołysanek i piosenek dla dzieci - Mały nie ma nic przeciwko ;)
Grzegorz Turnau - Między ciszą, a ciszą

A dlaczego tak o ciszy dzisiaj??? Bo na pewien czas wyłączam radio i odtwarzacz i będę szukać w ciszy głosu mojego serca... 


I tyle na dzisiaj..
Coś się spodobało? 
Czegoś nie znaliście? 
Coś polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz