piątek, 17 czerwca 2016

#4 Muzyka jest brzmieniem uczuć

Muzyczne brzmienie tygodnia...



Bez muzyki to jak bez powietrza to ciągle szukam nowych brzmień lub odkopuję zakurzone kawałki, o których nikt (albo przynajmniej ja) już nie pamięta...

Co mi gra w uszach w tym tygodniu? Ten tydzień był tak pozytywny, że cały czas towarzyszyły mi piosenki pełne optymizmu, które jeszcze bardziej podkreślały mój dobry humor! Jedną z nich była piosenka Bubelka ;)
Feeling Good od Michael'a Buble!!!
a do tego
Jedna z moich ulubionych od niego! Stevie Wonder - Signed Sealed Delivered (I'm Yours)
Spotify znów dał mi nową artystkę do słuchania ;) Piękna wersja - coś ma w głosie ta dziewczyna...
Can’t Help Falling in Love by Haley Reinhart

a tu jej Vintage cover (polecam inne utwory Postmodern Jukebox - niektóre są mega! tu przedstawiam moje dwa ulubione)


Lovefool - Postmodern Jukebox ft. Haley Reinhart
All About That Bass - Postmodern Jukebox 

Poza tym odkrywam talenty z telewizyjnych shows, wiele z nich mnie zaczarowało!
Oto kilka z tego tygodnia:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz