wtorek, 22 października 2013

Anything is possible if you just believe

Nie ważne kim jesteś, nie ważne czym się zajmujesz, nie ważne w jakim momencie życia się znajdujesz. Jedno co się liczy to Twoje marzenia, Twoje cele i Twoja motywacja aby je osiągnąć.
Jeśli w coś wierzysz, chcesz coś osiągnąć nie bój się po to sięgnąć... Cały świat będzie Ci sprzyjał abyś dotarł tam gdzie zmierzasz. Jedyne czego Ci potrzeba to wiara. Wiara w to, że wszystko jest możliwe.





 Nie słuchaj ludzi, którzy mówią "nie uda się", "to niemożliwe", "zwariowałeś, co Ty chcesz osiągnąć?"...
Ludzie gadali, gadają i będą gadać... Nie zabraniaj im tego, po prostu zmień częstotliwość fal odbioru. Otocz się ludźmi, którym zależy abyś osiągnął sukces, którzy motywują Cię do działania, którzy motywują Cię każdego dnia, dla których TY jesteś inspiracja do zmian.



Gdyby rok temu ktoś powiedział mi, że będę wypisywać takie teksty na blogu, że zrobię porządek w swoim życiu i zrezygnuję z tego co mało wartościowe, z ludzi, którzy ograniczają mój rozwój, że odnajdę swój cel w życiu i będę konsekwentnie do niego dążyć wyśmiałabym go...
A dziś patrzę na miniony dzień i mogę bez problemu wymienić 10 rzeczy za które jestem wdzięczna, odhaczyć wszystkie zadania, które wyznaczyłam do realizacji na ten dzień i powiedzieć, że ten dzień był bardzo produktywny...
Mogę śmiało powiedzieć wszystkim dookoła: "Jestem szczęśliwa, ale i to że jestem szczęściarą. 
Tak SZCZĘŚCIARĄ bo żyję w czasach, które dają niesamowite możliwości rozwoju, czasach w których liczysz się Ty i to co możesz dać innym. 
Jestem szczęściarą bo mam cudowną rodzinę i przyjaciół na których zawsze mogę liczyć. 
Jestem szczęściarą, ponieważ pracuję z ludźmi, którym zależy na moim rozwoju. 
Jestem szczęściarą, gdyż nie muszę się martwić o jutrzejszy obiad - moja lodówka nie świeci pustką. 
Jestem szczęściarą ponieważ mieszkam w cudownym mieście, w którym każdego dnia odkrywam coś nowego.
Jestem szczęściarą bo rozwijam swoje pasje. 
Jestem szczęściarą bo jestem Ulą - nieprzeciętną, szaloną, jedyną w swoim rodzaju Ulą. 


Każdy dzień składa się z miliona chwil, Każda chwila jest niepowtarzalna. Uczyń dzień magicznym i niezapomnianym przez sprawienie, że każda chwila będzie wyjątkowa, taka jak Ty - jedyna w swoim rodzaju.

Wkrótce więcej motywacji, więcej o moich działaniach, więcej przemyśleń, więcej siebie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz