piątek, 5 sierpnia 2016

#11 Muzyka jest brzmieniem uczuć

Muzyczne brzmienie tygodnia...



Bez muzyki to jak bez powietrza to ciągle szukam nowych brzmień lub odkopuję zakurzone kawałki, o których nikt (albo przynajmniej ja) już nie pamięta...

Dziś tylko 3 utwory... w uszach nadal brzmią mi utwory z ŚDM i wcale nie chcę się ich pozbyć ;)
Coś co pierwszy raz usłyszałam na ŚDM podczas Mszy Św. na stadionie Cracovi
Nasz Bóg jest potężny w Mocy Swej

Ten utwór zaproponowała mi Madzia do posłuchania, już go gdzieś słyszałam, ale warto sobie odświeżyć
Nie mądrość świata tego [Marana tha!] w wykonaniu niemaGOtu

a na koniec piosenka w odniesieniu do pogody, artystycznej strony Krakowa i mojego nastroju

StreetArt w Krakowie doskonale oddaje mój nastrój


I tyle na dzisiaj..
Coś się spodobało? 
Czegoś nie znaliście? 
Coś polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz