środa, 13 lipca 2016

Zdumienie

Czasem mam tak, że idę sobie ulicą, lub patrzę przez okno autobusu i zachwycam się widokiem - jakie to wszystko jest piękne - tak ogólnie, nie patrzę na zniszczone puzzle, ale na efekt końcowy ułożonego obrazu. Zachwycam się, mam ochotę zatrzymać się i kontemplować po prostu być Tu i Teraz w tej jednej ulotnej chwili...


Tryptyk rzymski- św. Jan Paweł II
Poezja św. Jana Pawła II jest trudna, często dla mnie jeszcze nie zrozumiała, jednak ten wiersz od chwili gdy pierwszy raz go usłyszałam (jakieś 11 lat temu - jeszcze w gimnazjum) uderzył we mnie. Bardzo często wracam do niego myślami, bo jego słowa wryły mi się głęboko w pamięć. Kiedy powtarzam jego słowa, zastanawiam się co w moim życiu ma sens, co tego sensu jest pozbawione, czemu chciałabym sens nadać - po co właściwie istnieję, jaka jest moja misja, czego Bóg ode mnie pragnie??? Te pytania pojawiają się pewnie też w Waszych głowach - jeśli tak, to nie uciekajcie od nich, ale zaprzyjaźnijcie się z nimi, szukajcie na nich odpowiedzi. Dajcie sobie czas na znalezienie tych odpowiedzi, ponieważ to wcale nie są łatwe pytania. Zajrzyjcie głęboko w swoje serce bo tam kryje się odpowiedź na to jaki sens ma wasze przemijanie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz