piątek, 15 lipca 2016

#8 Muzyka jest brzmieniem uczuć

Muzyczne brzmienie tygodnia...



Bez muzyki to jak bez powietrza to ciągle szukam nowych brzmień lub odkopuję zakurzone kawałki, o których nikt (albo przynajmniej ja) już nie pamięta...

Kiedy moja znajoma przesłała mi tę piosenkę Tal - La sens de la vie, kilka lat temu od razu przypadła mi do gustu i uświadomiła mi, że brakuje mi tego pięknego języka miłości...
J'ai trouvé le sens de la vie que je mène Et je l'aime.
(Znalazłam sens życia, które wiodę i kocham to)
Te słowa dają mi niesamowitego energetycznego kopa i naprawdę powoduje, że uwielbiam swoje życie i w końcu naprawdę znalazłam jego sens. 

to piosenka mojego złamanego serca... Jessie Ware - Say You Love Me
w minionym roku bardzo często grała mi w uszach, teraz zachwycam się tym utworem pod względem muzycznym. Głos Jessie jest bardzo wyjątkowy i zaczarowuje mnie. Słowa tej piosenki są niezwykle prawdziwe - każda kobieta potrzebuje słownego potwierdzenia bycia kochaną, nie wystarczą same gesty...


No i jest Emeli Sandé, która rządzi w tym tygodniu:

Labrinth - Beneath Your Beautiful ft. Emeli Sandé
słowa tej piosenki pokazują siłę miłości, a teledysk jest dziełem sztuki...

Emeli Sandé - Clown 
to od tej piosenki zaczęła się moja miłość  do tej wokalistki, z niecierpliwością czekam na jej kolejny album.

I tyle na dzisiaj..
Coś się spodobało? 
Czegoś nie znaliście? 
Coś polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz