piątek, 22 lipca 2016

#9 Muzyka jest brzmieniem uczuć

Muzyczne brzmienie tygodnia...



Bez muzyki to jak bez powietrza to ciągle szukam nowych brzmień lub odkopuję zakurzone kawałki, o których nikt (albo przynajmniej ja) już nie pamięta...


Nigdy nie słyszałam tego utworu, a już na pewno nie słyszałam go w wykonaniu Whitney. Jest cudowny - słowa są piękne: 
You said you would
Supply all my needs
According to your riches
I have but to ask
And I shall receive

Whitney Houston - This day

Ostatnio jakaś okrągła rocznica mojego ulubionego zespołu z dzieciństwa była i dlatego włączyłam sobie playlistę z wszystkimi piosenkami Spicetek , a tu jedna z moich ulubionych i chyba też najbardziej znanych:
Wannabe - Spice Girls

jedna z piękniejszych starych piosenek z mojego ULUBIONEGO filmu...
Moon River w wykonaniu Audrey Hepburn
żeby naprawdę zrozumieć sens tego filmu musiałam się zagubić tak jak i Holly i się odnaleźć, to wspaniały film a nie tylko romantyczna komedia - serdecznie polecam :)

a tak na koniec żeby trochę się pośmiać ;) przekręcone słowa w piosenkach


I tyle na dzisiaj..
Coś się spodobało? 
Czegoś nie znaliście? 
Coś polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz