piątek, 24 czerwca 2016

#5 Muzyka jest brzmieniem uczuć

Muzyczne brzmienie tygodnia...



Bez muzyki to jak bez powietrza to ciągle szukam nowych brzmień lub odkopuję zakurzone kawałki, o których nikt (albo przynajmniej ja) już nie pamięta...

Po postach na blogu zauważam jak szybko biegnie czas! Niesamowite - już piąty tydzień tej serii! 
A tymczasem w mojej duszy zagrało:
Grzegorz Turnau - Między ciszą a ciszą
Śpiewam mojemu siostrzeńcowi, spokojnie bez pośpiechu - działa jak kołysanka, a ma przynajmniej jakiś głębszy sens ;)

Niesamowite ta piosenka jest jak promyk słońca w najbardziej pochmurny dzień
lubię sobie ją śpiewać jak jeżdżę na rowerze pomieście ;)
Anna Jantar - Tyle Słońca w całym mieście

Nie pamiętam czy już kiedyś miałam okazję zamieścić utwory Noah Guthrie, w każdym bądź razie tu dwa jego utwory, a właściwie jeden cover i jeden utwór oryginalny - wg mnie jest świetny :)
Noah Guthrie - Father Figure by George Michael
Jego własny utwór - Pardon me
Słyszałam go na żywo podczas dość kameralnego koncertu w Hamburgu - zrobił na mnie jeszcze większe wrażenie niż na video z YT.

Muzyka w filmie tworzy nie tylko nastrój i oddaje emocje bohaterów, ale wyraża wszystko, czego nie da się wyrazić słowami. Bardzo lubię ścieżki dźwiękowe z filmów i seriali.
Ten utwór porusza doliny mojej duszy - sama nie wiem dlaczego... Ten prosty canon fortepianu i melodia wiolonczeli... Like Sunday, Like Rain - utwór Eda Harcourta


i na koniec wisienka na torcie tego tygodnia - John Legend Ordinary People (od lat uwielbiam i jego muzykę i jego samego ;) )


I tyle na dzisiaj..
Coś się spodobało? 
Czegoś nie znaliście? 
Coś polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz