piątek, 10 czerwca 2016

#3 Muzyka jest brzmieniem uczuć

Muzyczne brzmienie tygodnia...


Bez muzyki to jak bez powietrza to ciągle szukam nowych brzmień lub odkopuję zakurzone kawałki, o których nikt (albo przynajmniej ja) już nie pamięta...



Lista utworów, którymi się z Wami dzielę, z tygodnia na tydzień się kurczy... To dlatego, że w kółko słucham tego samego od dwóch tygodni leci u mnie praktycznie playlista Spotify, gdzie żadna piosenka nie przykuła mojej uwagi na tyle by ją tu umieścić... A jak nie Spotify to FISHECLECTIC i TGD no i tak cały dzień, jednak kilka utworów chciałabym Wam zaproponować: 

Zaczarowała mnie ta wersja! Pięknie zrobiona, cudowny wokal - delikatny, bez niepotrzebnych ozdobników, piękny sposób modlitwy - White Soul cover Oceans (Hillsong)

Kiedy widzę, że John Legend śpiewa to wiem, że będzie to dobry utwór. Tak było i tym razem. Podesłała mi ten utwór moja przyjaciółka już jakiś czas temu, w tym tygodniu do mnie wrócił z nową mocą i nowym przesłaniem Kelly Clarkson - Run Run Run ft. John Legend

Naszło mnie w tym tygodniu żeby posłuchać Bee Gees! Sama nie wiem skąd i jak... Te stare utwory są cudowne - muzyka i słowa mają naprawdę inny charakter niż obecnych piosenek. 
Nie mogę uwierzyć, że ta piosenka jest tak "stara", a mimo to nadal aktualna... 
Bee Gees - How Deep Is Your Love

No i już na koniec 
Even when you see me frown, 
my heart won't let me down, 
because I know there's better things to come 
And when life gets tough, 
I feel I've had enough, 
I hold on to a distant star, 
I'm thinking about, 
all the things, 
I'd like to do in my life...
Duffy - Distant Dreamer
Moje serce mnie nigdy nie zawodzi, muszę tylko uważnie słuchać co mówi ;) 



I tyle na dzisiaj..
Coś się spodobało? 
Czegoś nie znaliście? 
Coś polecacie?

PS. Jeszcze jednym video chciałabym się podzielić, bo właśnie mi się przypomniał ;) 
Chłopak w X Factor kariery nie zrobił, ale to wykonanie jest MEEGA 
Willie Jones - Your Man

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz